Konsultacje nauczycieli
KONSULTACJE- rok szkolny 2024/2025
Imię i nazwisko |
Termin |
Sala |
Adamowicz Barbara |
Poniedziałek 7.00- 8.00 |
110 |
Ajdamach Marta |
Środa 13.35- 14.35 |
pok .naucz. |
Andrzejewska Aleksandra |
Wtorek 14.00- 15.00 |
31 |
Bogdanowicz Izabela |
Poniedziałek 14.35- 14.35 |
017 |
Bogdański Krzysztof |
Piątek 7.00- 8.00 |
pok. naucz. w-f |
Chabasińska Izabela |
Wtorek 14.35- 15.20 |
pok. naucz. w-f |
Chudowolska Agnieszka |
Wtorek 7.00- 8.00 |
01 |
Czaja Iwona |
Wtorek 11.30- 12.30 |
219 |
Danilczyk Tadeusz |
Poniedziałek 13.45- 14.45 |
105 |
Drossel- Chilimoniuk Elżbieta |
Środa 7.00- 8.00 |
pok. naucz. |
Drozdowska Katarzyna |
Środa 7.00- 8.00 |
220 |
Dunaj- Kozłowska Dorota |
Wtorek 7.00- 8.00 |
pok. naucz. w-f |
Dyjuk Dorota |
Wtorek 7.00-8.00 |
111 |
Dzieniszewska Katarzyna |
Wtorek 15.00- 16.00 |
019 |
Folejewska Barbara |
Wtorek 11.30- 12.30 |
pok. naucz. |
Frąckiewicz Agnieszka |
Wtorek 7.00- 8.00 |
gab. wiced. |
Głowacka Małgorzata |
Poniedziałek 14.30- 15.30 |
|
Godlewski Marek |
Środa 7.00- 8.00 |
pok. naucz. |
Granacka Elżbieta |
Poniedziałek 7.00- 8.00 |
220 |
Gulan Ewa |
Poniedziałek 11.30- 12.30 |
14 |
Gulbierz Magdalena |
Wtorek 13.35- 14.35 |
204 |
Hanysz- Prawdzik Sylwia |
Czwartek 15.00- 16.00 |
świetlica |
Harasim Rafał |
|
pok. naucz. w-f |
Huszcza Bożena |
Poniedziałek 11.30- 12.30 |
216 |
Hyla Agnieszka |
Wtorek 11.30- 12.30 |
pok. naucz. |
Jonik- Czarniecka Anna |
Czwartek 7.00- 8.00 |
217 |
Karpińska Anna |
Środa 11.30- 12.30 |
20 |
Kaszkiel Andrzej |
Czwartek 7.40- 8.40 |
gab. dyr. |
Kiełczewska Dominika |
Wtorek 7.00- 8.00 |
15 |
Kiełczewska Justyna |
Piątek 14.00- 15.00 |
33 |
Kierklo Elżbieta |
Piątek 7.00- 8.00 |
211 |
Kiewlak Marzena |
Poniedziałek 7.00- 8.00 |
030 |
Kłoczko Marta |
Poniedziałek 7.00- 8.00 |
pok. naucz. |
Korzun Agnieszka |
Wtorek 7.00- 8.00 |
biblioteka |
Kowalczyk Anna |
Środa 13.40- 14.40 |
116 |
Kozakiewicz Urszula |
Środa 11.45- 12.45 |
211 |
Kuczyńska Urszula |
Poniedziałek 7.00- 8.00 |
219 |
Kulik Alicja |
Środa 12.50- 13.50 |
220 |
Kuźmicki Tomasz |
Środa 7.00- 8.00 |
pok. naucz. w-f |
Kwoska Katarzyna |
Środa 14.00- 15.00 |
33 |
Liszewska Anna |
Poniedziałek 7.00- 8.00 |
119 |
Łebska Katarzyna |
Poniedziałek 7.00- 8.00 |
017 |
Łęska- Giczewska Joanna |
Czwartek 7.00- 8.00 |
pok. naucz. |
Łoboda Anna |
Piątek 7.00- 8.00 |
028 |
Marciniewska Małgorzata |
Czwartek 15.30- 16.30 |
świetlica |
Miklaszewska Anna |
Środa 7.00- 8.00 |
pok. naucz. |
Milanowska Anna |
Czwartek 14.30- 15.30 |
biblioteka |
Młodzianowska Ewa |
Wtorek 7.00- 8.00 |
TMK (033) |
Nacewicz Mariola |
Środa 8.50- 9.50 |
pok. naucz. /216 |
Naumowicz Ewa |
Poniedziałek 7.00- 8.00 |
29 |
Niewińska Barbara |
Wtorek 15.20-16.20 |
029 |
Nikiforow Alina |
Poniedziałek 13.35- 14.35 |
pok. naucz. |
Olszewska Danuta |
Środa 7.00- 8.00 |
gab. wicedyr. |
Pietraszkiewicz Jolanta |
Środa 8.50- 9.50 |
115 |
Pokropowicz Urszula |
Pierwszy i ostatni czwartek miesiąca od 7.00 do 8.00 |
28 |
Poźniakowska Halina |
Piątek 7.00- 8.00 |
pok. naucz. w-f |
Prawdzik Joanna |
Środa 7.00- 8.00 |
27 |
Prawdzik Wiesława |
Poniedziałek 13,05- 14.05 |
pok. naucz. |
Radzio Jarosław |
Wtorek 7.00- 8.00 |
pok. naucz. w-f |
Rzepnicka Monika |
Środa 10.45- 11.45 |
218 |
Salik Joanna |
Wtorek 13.35- 14.35 |
028 |
Salwocka Barbara |
Poniedziałek 7.00- 8.00 |
116 |
Sieńkowska Katarzyna |
Poniedziałek 14.30- 15.30 |
117 |
Sikorski Dariusz |
Środa 15.20- 16.20 |
030 |
Szkiłądź Dariusz |
Czwartek 15.30- 16.30 |
świetlica |
Stankiewicz Magdalena |
Środa 7.55- 8.55 |
pok. naucz. |
Suszyńska Joanna |
Środa 14.25- 15.25 |
20 |
Szyper Ewa |
Wtorek 11.45- 12.45 |
220 kl.1b |
Szyper Krystyna |
Środa 14.30- 15.30 |
020 |
Tomczuk- Pugacz Barbara |
Wtorek 13.35- 14.35 |
14 |
Tomkiewicz Bożena |
Poniedziałek 7.55- 8.55 |
211 (mała sala) |
Walicka Zofia |
Wtorek 15.00- 16.00 |
świetlica |
Waracka Wioleta |
Piątek 7.00- 8.00 |
pok. naucz. |
Wierzbicka Krystyna |
Wtorek 11.45- 12.45 |
219 |
Wilczewska Małgorzata |
Wtorek 7.00- 8.00 |
113 |
Wilczewski Andrzej |
Czwartek 7.00- 8.00 |
24 |
Wiszniewska Katarzyna |
Poniedziałek 16.00- 17.00 |
110 |
Wnukowska Anna |
Czwartek 15.40- 16.40 |
214 |
Zawadzka Dorota |
Poniedziałek 7.00-8.00 |
biblioteka |
Zielińska Urszula |
Środa 7.00- 8.00 |
pok. naucz. |
Ziemińska Agnieszka |
Piątek 7.00- 8.00 |
21 |
Zysko Jolanta |
Poniedziałek 15.00- 16.00 |
14 |
Zyskowski Jarosław |
Piątek 7.00-8.00 |
104 |
Projekt „Let’s make friends”
Cele projektu:
- rozwijanie słownictwa i umiejętności językowych, zwłaszcza czytania, pisania i mówienia w języku angielskim,
- rozwijanie umiejętności informatycznych (nauka obsługi programów: Canva, Padlet, Thinglink, Storyjumper).
- nabycie podstawowych umiejętności społecznych (np. pisanie listu, adresowanie koperty, wysyłanie pocztą)
- lepsze poznanie swojej okolicy,
- doskonalenie umiejętności komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole,
- nawiązywanie kontaktów z uczniami z innych krajów, zawieranie przyjaźni,
- poznawanie kultury, tradycji, stylu życia innych krajów,
- aktywne angażowanie uczniów w proces uczenia się,
- wykorzystanie wiedzy zdobytej na lekcjach.
Projekt realizowany jest w ramach programu eTwinning. Wszystkie działania projektowe i ich efekty zamieszczane są na platformie edukacyjnej Twinspace.
Ideą projektu jest nawiązanie przyjaźni i współpracy z uczniami ze szkół europejskich. Uczniowie będą wykorzystywać wiedzę zdobytą na lekcjach. Działania w ramach projektu obejmują tematy realizowane w klasie 5 ujęte w podstawie programowej:
- przedstawianie członków rodziny,
- opis szkoły,
- opis miejsca zamieszkania,
- dyskusja na temat zainteresowań,
- tworzenie przepisów kulinarnych.
Projekt realizowany jest przez grupę uczniów z klasy 5d od listopada 2023r do maja 2024r.
Partnerzy projektu:
1 Солоницівський ліцей №3, Charków, Ukraina
http://solonicevka-gymnasium3.edu.kh.ua/
2. 3rd Primary School of Glyfada, Glyfada, Grecja
3. ICS "Alessandro Volta" di Taranto, Taranto, Włochy
https://www.icvoltataranto.edu.it/
Działania podczas projektu:
1. Utworzenie loga projektu.
Wszyscy uczniowie biorący udział w projekcie samodzielnie stworzyli swoje loga w programie Canva, spośród których w każdym kraju wybrane zostały 2 najlepsze. Zostały one zamieszczone na tablicy Padlet, gdzie wszyscy głosowali na logo projektu. Wygrało logo ukraińskiego partnera.
2. Wymiana listów.
W ramach tego zadania uczniowie pisali tradycyjne listy i wysłali je pocztą. W listach pisali krótkie informacje o sobie, członkach rodziny, pracy, szkole, aby się lepiej poznać. Uczniowie pracowali w 3 grupach narodowych, po jednej dla każdej szkoły partnerskiej, i wysyłali swoje listy do partnerów.
W listach uczniowie musieli wykorzystać słownictwo (członkowie rodziny, zawody, przedmioty szkolne, ulubione rzeczy) i gramatykę (czas teraźniejszy prosty), których nauczyli się na lekcjach. Rozwijając swoje umiejętności pisania, musieli budować zdania, poprawiać błędy. Wielką radością było otrzymanie i przeczytanie listów od uczniów ze szkół zagranicznych.
https://sp3augustow.pl/?start=161#sigFreeId5e8f35730e
W grudniu przed świętami odbyło się spotkanie szkół partnerskich online. Uczniowie przedstawili się, rozmawiali o projekcie i złożyli świąteczne życzenia. Nauczyciele również organizowali telekonferencje aby planować poszczególne działania.
https://sp3augustow.pl/?start=161#sigFreeId1787d4680b
4. Prezentacja miast.
Uczniowie stworzyli wspólną prezentację o swoich miastach w aplikacji Thinglink. Znajdziemy na niej (klikając na kółeczka przy zdjęciach) filmiki o miastach partnerskich, zdjęcia naszej szkoły, legendę o Augustowie wykonaną w programie Canva.
https://docs.google.com/presentation/d/1qpe-gVcfMBBZ7KrjjXLydQd5GbCAtnd0jWEzZHh_DSU/edit?usp=sharing
5. Dyskusja na forum.
Kolejnym zadaniem była dyskusja na forum platformy Twinspace na temat sposobów spędzania czasu wolnego przez uczniów i ich zainteresowań. Uczniowie wykorzystali wiedzę nabytą podczas lekcji (słownictwo związane z zainteresowaniami, czas present simple i present continuous).
6. Wymiana przepisów kulinarnych.
W maju uczniowie na lekcjach uczyli się słownictwa związanego z gotowaniem (produkty spożywcze, naczynia kuchenne, czynności związane z przygotowywaniem dań). Na koniec wymienili się przepisami na regionalne danie każdego partnera. Efektem tego jest wspólna elektroniczna książka kulinarna. Uczniowie w szkołach przygotowali i degustowali dania swoje i partnerów.
https://www.storyjumper.com/book/read/172215451/664b1d4e451ae
https://sp3augustow.pl/?start=161#sigFreeIdb2365b8687
7. Ewaluacja projektu
Uczestnicy projektu sprawdzili swoją wiedzę na temat miast partnerskich, grając w quiz w aplikacji Kahoot. Następnie, wzięli udział w badaniu ankietowym, które sprawdzało poziom realizacji celów projektu. W anonimowej ankiecie wzięło udział 47 uczniów z Polski, Ukrainy, Grecji i Włoch. Ankieta wykazała, że dzięki udziałowi w projekcie u 82% uczniów wzrosła znajomość słownictwa, u 81% uczniów wzrosła umiejętność czytania i pisania, u 90% uczniów wzrosła znajomość mówienia i słuchania. 96% uczniów podniosło swoją umiejętność korzystania z aplikacji internetowych np. Canva, Storyjumper, Thinglink. Znajomość kultury państw partnerskich (kuchnia, miasta, zainteresowania) wzrosła u 87% uczniów.
Uczniowie odpowiadali też na pytanie, które działania sprawiały im największą przyjemność . Nie było zaskoczeniem, że u 63% uczniów odpowiedź dotyczyła tworzenia logo, natomiast 59% uczniów wolało wymianę przepisów kulinarnych i wspólne przygotowywanie potraw w szkole. Tworzenie prezentacji o miastach sprawiło przyjemność 51% uczestników.
Niezmiernie cieszy fakt, że aż 93% uczniów chciałoby brać udział w projektach eTwinning w przyszłości.
.
Projekt "Kreatywny Nauczyciel Przyszłości"- program FERS
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Augustowie
realizuje projekt „Kreatywny Nauczyciel Przyszłości”
Dofinansowanie projektu z UE:
200 949,84 PLN
Uprzejmie informujemy, iż Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Augustowie otrzymał wsparcie Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji na realizację projektu „Kreatywny Nauczyciel Przyszłości”, którego celem jest podniesienie kompetencji językowych i metodycznych z zakresu pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 17 pracowników kadry pedagogicznej naszej szkoły. Projekt realizowany będzie w ramach Akcji 1 sektora Edukacja Szkolna programu Erasmus+ konkurs 2024 i otrzymał dofinansowanie z projektu Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i kadry edukacji szkolnej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+.
Numer wniosku: 2024-1-PL01-KA122-SCH-000206296
Tytuł: Kreatywny Nauczyciel Przyszłości
Wartość dofinansowania: 243.516,53 PLN, która obejmuje dofinansowanie w proporcji 82,52% budżet środków europejskich i 17,48% środków budżetu krajowego.̇
Czas trwania projektu: 31.12.2024r. – 27.02.2026r.
"Kre@tywny Nauczyciel Przyszłości" – Projekt- Wiedza- Działanie.
31 grudnia 2024 roku w naszej szkole rozpoczęła się realizacja projektu "Kret@ywny Nauczyciel Przyszłości" – którego głównym celem jest doskonalenie kompetencji kadry pedagogicznej. Projekt będzie realizowany do 27.02.2026 roku.
Projekt realizowany jest w ramach:
Programu Fundusze Europejskie dla RozwojuSpołecznego ( FERS) i koncentruje się na podnoszeniu kwalifikacji nauczycieli w zakresie pracy z uczniami ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi (SPE) oraz rozwijaniu praktycznych umiejętności językowych.
Całkowita wartość projektu wynosi 243 516,53PLN,z czego:
82,52% 9 200 949,84 PLN)pochodzi z budżetu środków europejskich,
17,48% 9 42 566,69 PLN) to środki budżetu krajowego.
W projekcie bierze udział 17 nauczycieli różnych specjalności. 14 nauczycieli jedzie zdobywać wiedzę do Hiszpanii ( Grenada) , a 3 do Szwecji ( Malmo).
Na początku realizacji przedsięwzięcia zespół projektowy, zorganizował szereg spotkania informacyjnych dla uczestników. Podczas tych spotkań zapoznano uczestników z celami oraz zakresem projektu. Uczestnicy mieli za zadanie wypełnić ankiety kwalifikacyjne przed mobilnościami.
W ramach przygotowań do mobilności wszyscy uczestnicy wzięli udział w programie kulturowym, którego celem było przybliżenie realiów krajów docelowych - Hiszpanii Szwecji. Program obejmował prezentacje multimedialne, spotkania informacyjne oraz udostępnienie materiałów dotyczących historii, kultury, zabytków, systemów edukacyjnych oraz życia codziennego w Grenadzie i Malmo.
Każdy z uczestników otrzymał mini biuletyn informacyjny o kraju do którego się udaje, co ułatwiło lepsze zrozumienie lokalnego kontekstu i przygotowanie do udziału w międzynarodowych szkoleniach.
https://sp3augustow.pl/?start=161#sigFreeId08b90ed77a
Regulamin Rekrutacji i Uczestnictwa w Projekcie
Kreatywny Nauczyciel Przyszłości (kliknij)
- Zal.1 Formularz zgłoszeniowy (kliknij
- Zal.2 klauzula RODO(kliknij)
- Zal.3 formularz rezygnacji udziału w projekcie(kliknij)
Wyniki rekrutacji
W dniu 16.01.2025r. komisja rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Dyrektora SP nr 2 nr 20/2024/2025 z dnia 7 stycznia 2025r. dokonała oceny wniosków złożonych przez nauczycieli i nauczycielki w dniach 03-14.01.2025 i zakwalifikowała 17 nauczycieli / nauczycielek do projektu „Kreatywny Nauczyciel Przyszłości” o numerze 2024-1-PL01-KA122-SCH-000206296 realizowanego w ramach projektu Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów i kadry edukacji szkolnej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+, w Programie Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 realizowanego na zasadach Programu Erasmus+. 2 nauczycieli pozostaje na liście rezerwowej.
Protokół z posiedzenia komisji dostępny jest w Biurze Projektowym.